donderdag 20 januari 2011

Wraak nemen met mooie worden

Stond ik met een biertje in de hand te kletsen met 1 van onze stagaires, kent ie Level42 niet. Dus ik kon meteen stoppen met opscheppen over hoe mooi het concert was en werd meteen met de neus op de feiten geduwd. Inderdaad, ik ben oud.
Maar niet getreurd. De afgelopen dagen heb ik wraak genomen door mijn Level42 verzameling met hoog volume, als een echte puber, af te spelen in mijn auto. En nee, ik heb geen VW Golf, draag geen petje en zit gewoon rechtop achter mijn stuur.
Enfin .... wat ik even kwijt wil,is het volgende: dat er zoveel mooie woorden zijn. En 1 daarvan is concealed. Dus luister je naar Level 42, songtekst van 'There is something about you' , let dan even op of je concealed hoort.
(...... if ever our love was concealed ......)
concealed = verborgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten