Mijn mede-blogger en collega was me weer even voor. Getuige zijn post van gisteren. Ook hij werd blijkbaar getroffen door de trend van 'doe maar gewoon' en 'degelijk'. De commercials van klaverblad verzekeringen zijn daar inderdaad een mooi voorbeeld van. En ook de informatie op hun website getuigt van oer-Hollandse degelijkheid. Ook zij begrijpen de Zeitgeist.
Wat dat betreft sluit dat ook aan bij de werkwijze die wij voorop staan, een werkwijze die wordt gekenmerkt door gebruik te maken van oude wijsheden, hergebruik van bewezen methoden, met oog voor nieuwe technieken en inzichten, maar altijd met beide voeten op de grond.
Gaat u in zee met ons dan ontmoet u een tweetal consultants, Carlo en Ruud, werkzaam bij QNH, die uitgaan van gedegen kennis, uw organisatie mobiliseren en overtuigd zijn van de meerwaarde van 'samen leren'. Wij stellen groei en verandering op basis van eigen kracht centraal. Wij geven en delen onze kennis en ervaring om samen te leren en te werken aan een prachtige en krachtige organisatie.
Daarbij gaan we uit van uw DNA en sluiten zo op een natuurlijke manier aan bij datgene waar u goed in bent. Want dat is de reden waardoor u groot bent geworden en uw boterham verdient.
Wellicht dat we voorop liepen toen we dit soort waarheden jaren geleden al verkondigden in onze aanpak. Of is het gewoonweg onze aard van 'gedegen nadenken en standvastig aan de slag'? Betrapt u ons op poespas dan horen we het graag.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten