woensdag 22 oktober 2014

Wein-Weiber-und-Gesang-factor

Wein, Weiber und Gesang (WWG). Vrij vertaald zoiets als 'wie er niet van houdt blijft z'n hele leven lang een sukkel'. De WWG factor draagt vaak bij aan het succes van? Tja, waar draagt het aan bij? Je krijgt er in ieder geval grote menigten mee op de been die ook nog eens fanatiek aan de slag gaan met het thema van het WWG-evenement en na afloop tevreden naar huis gaan. Hoe anders kunnen we het succes van de veel, nieuwe ontstane, Oktoberfesten duiden.
Niet voor niks staat het vrij jonge Oktoberfest van de stad Sittard (zuid-limburg) al in de wereld-top-10 van meeste gewaardeerde oktoberfeesten. Dus ......

Toe aan een noodzakelijke verandering in je organisatie? Medewerkers die vragen 'what's in it for me?'. Vraag eens of ze de sukkel- of funfactor van het leven aanhangen en bedenk samen de WWG-factor die als een fundament en rode draad door de verandering moet lopen. Grote kans dat de verandering tot stand komt. En met veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten